Vols venir a tots els concerts?
Si estás pensant en venir a veure tots els concerts, estalvia amb el pack Tocats de Jazz.
Roger Mas us presenta un repertori de jazz tradicional que inevitablement, interpretat per aquests músics de l’actualitat, es transforma en música viva i enèrgica avui.
Roger Mas, pianista intens i sensible, manté la seva trajectòria artística amb projectes propis (són ja 8 edicions com a líder, on destaca el seu “A Time for Love” en el mateix format de Trio) i la seva companyia amb músics reconeguts com Carles Benavent, Marc Ayza, Raynald Colom, Jordi Rossy, Jaume Llombart, Víctor de Diego, Ana Carla Maza… compaginada amb la seva tasca educativa al Conservatori Superior d’Euskadi i al Conservatori del Liceu.
Per aquesta única ocasió es troba amb 2 dels músics més sol·licitats del panorama jazzístic estatal, en Martin Leiton i l’Andreu Pitarch. Músics virtuosos i àgils que aporten interacció i profunditat a un conjunt de peces variades que troben en el swing el vehicle idoni per connectar amb l’esperit més lúdic dels grans mestres del llegat històric del jazz.
estivaldejazz
Roger Mas_piano
Martin Leiton_contrabaix
Andreu Pitarch_bateria